Download


Du kan nu downloade din version af TimeManager til Windows. Dette Excel Add-in gør tidsregistrering i projektmodulet i e-conomic meget nemmere. Klik på nedenstående knap for at downloade Excel Add-in. Dette Add-in virker KUN til Excel for Windows. Kompatibel med Microsoft Excel version 2013, 2016 og 2019 (Office 365).


Sådan installerer du værktøjet:


  • Download

    Klik på knappen nedenfor for at starte download og gem filen i din dokumentmappe.

  • Fjern blokkering

    VIGTIGT!  Åbn dokumentmappen og højreklik på filen "TimeManager.xltx". Vælg nu egenskaber og klik på "Fjern blokering".

  • Åbn filen

    Start systemet ved at dobbeltklikke på filen. Add-in bliver nu installeret og du kan herefter se "TimeManager" båndet øverst.

  • Forbind til e-conomic

    Inden du bruger arket første gang skal du forbinde systemet til din e-conomic konto ved at klikke på knappen "Forbind". Følg herefter instruktionerne på skærmen. Når systemet er forbundet til din e-conomic konto, kan du nemt registrere timer ved at indtaste oplysningerne og derefter klikke på knappen "Tilføj alle timer til e-conomic".


Yderligere hjælp...

Har du spørgsmål eller brug for assistance, så ring blot til Karsten på 20646457 eller skriv til karsten@sanocast.dk.  I nogle sjældne tilfælde kan sikkerhedsindstillingerne på Windows gøre at der vises specielle meddelelser. Se evt. yderligere hjælp til installation.